Keresés ebben a blogban

2011. március 18., péntek

fogkő

Bizonyára sokunknak gondot okoz a fogkő. A sok szép tv-s reklámból már tudjuk, hogy mit is okoz a fogkő, s ez mind szép is jó, de senki sem szeret fogorvoshoz járni. Egy nagyon érdekes homeopátiás előadásom voltam, ahol egy remek indiai homeopata orvos adott elő. Egyszerűen lenyűgöző volt a tudása és a humora. Ő említette, hogy náluk odahaza is elég sok fogkő probléma van és kipróbált egy homeopátiás szert, ami igazából vese és egyéb köves megbetegedésekre szolgál, de ha már kő-kő, csak nincs túl nagy különbség közöttük, és elkezdte kipróbálni magán, majd amikor látta, hogy mennyien megdícsérik a foga fehérségét, elkezdte másoknak is ajánlani, szép nagy sikerrel.

Ez a szer a CALCAREA RENALIS PRAEPARATA. Naponta 5 bogyó.

Elkezdtem én is alkalmazni magamon, gondolván ha neki használt nekem miért ne használna. (Elkezdtem nézni a vizeletemet is, hátha onnan is jön valami kő, ha már mégiscsak a neve "vese", de onnan nem jött.) És használt. Azért elárulom az évente 1x-i fogorvosi vizsgálatot nem hagytam abba. Viszont a fogorvosom megdícsért, milyen szépen ápolom a fogaimat. De azért azt is bevallom naponta 2x megmosom a fogamat.
Azóta is használom ezt a homeopátiás szert és bátran ajánlom minden ismerősömnek.

P.S.: Pont egy fogorvos mellett ültem az előadáson és amikor ezt a szert megemlítette az indiai professzor, rögtön felmordult ő is és kollegái is, hogy jó-jó de azért ne nagyon hangoztassuk ezt a szert erre a tünetre, mert akkor ők miből fognak megélni!?

1 megjegyzés:

  1. Kedves Viktória,

    Milyen pontenciában és mennyi ideig adod fogkövességre? És hol szerzed be? Mert én nem találtam itthon, vesekőre kellett volna.

    Köszönöm!
    Vali

    VálaszTörlés